Hotelliklientide vastuvõtt, sisse- ja väljaregistreerimine;
Positiivse külastuselamuse loomine;
Arvelduste teostamine;
Hotelliprogrammi administreerimine;
Külaliste jooksvate küsimuste lahendamine:
Info liikumise korraldamine;
Hotelli üldtelefonile ja e-postile vastamine;
Positiivne suhtumine ja valmisolek meeskonnatööks rõõmsameelses kollektiivis;
Korrektsus ja süsteemsus töös;
Inglise keele oskus
Palun sisesta siia oma küsimus. Küsimus ilmub tööpakkumisel nähtavale kohe, kui tööpakkuja on sellele vastanud. Sinu e-maili aadress jääb seejuures tööpakkumise vaatajatele varjatuks.
NB! Tegemist on avaliku päringuga. Küsimused-Vastused on nähtavad kõikidele CV Keskuse kasutajatele ja võivad olla leitavad otsingumootorite kaudu.
Lisame kirja lõppu automaatselt lingi tööpakkumisele.