
Vastuvõtu administraator
Töö kirjeldus
Vastuvõtu administraator teenindab kliente hotelli vastuvõtus. Oma töös kindlustab administraator kvaliteetse ja sõbraliku Park Inn by Radisson standardile vastava teeninduse külastajate vastuvõtmisel, hotellis viibimisel, ärasaatmisel, teenuste broneerimisel ja arvete tasumisel. Administraator on heatujuline, naeratav ningannab tööl olles endast alati parima. Tema peamised tööülesanded on:
Klientide professionaalne teenindamine, sisse- ja väljaregistreerimine.
Majutuseteenuste broneerimine ning andmete sisestamine.
Teenuste ja toodete müük klientidele, sh arveldamine.
Klientidega suhtlemine telefoni ja kirja teel, jooksvate probleemide lahendamine.
Ootused kandidaadile
Vähemalt keskharidus.
Hea eesti ja inglise keele oskus, vene ja soome keele oskus on suureks plussiks.
Hea suhtlemisoskus, rõõmsameelsus ja stressitaluvus.
Kohusetundlikkus, usaldusväärsus, paindlikkus ja muu meeskonnatööks oluline.
Valmisolek tööks graafiku alusel, sh. nädalavahetustel ja öisel ajal.
Eelnev töökogemus klienditeeninduses tuleb kasuks.
Ettevõte pakub
Sõbralikku tööõhkkonda ja töökat ning professionaalset meeskonda.
Kaasaegseid töötingimusi rahvusvahelises ettevõttes.
Stabiilset töösuhet, konkurentsivõimelist töötasu ja tööalaseid koolitusi.
Karjääri ja eneseteostamise võimalusi.
Ettevõttepoolseid soodustusi, sportimisvõimalusi ning ühisüritusi.
Info
Tallinn, Harjumaa
täistööaeg
palgatöötaja (töö on vahetustega), töö sobib ka üliõpilastele
21. detsember 2022
21. november 2022