Vastuvõtu administraator teenindab kliente nii hotelli kui heaoluspaa ja spordiklubi vastuvõtus. Oma töös kindlustab
administraator kvaliteetse ja sõbraliku Park Inn by Radisson standardile vastava teeninduse külastajate vastuvõtmisel,
hotellis viibimisel, ärasaatmisel, teenuste broneerimisel ja arvete tasumisel. Administraator on heatujuline, naeratav ning
annab tööl olles endast alati parima. Tema peamised tööülesanded on:
- Klientide professionaalne teenindamine, sisse- ja väljaregistreerimine
- Majutuse ning spaa-protseduuride ja treeningute broneerimine ning andmete sisestamine
- Teenuste ja toodete müük klientidele, sh arveldamine
- Klientidega suhtlemine telefoni ja kirja teel, jooksvate probleemide lahendamine
Vähemalt keskharidus
- Hea eesti ja inglise keele oskus, vene ja soome keele oskus on suureks plussiks
- Hea suhtlemisoskus, rõõmsameelsus ja stressitaluvus
- Kohusetundlikkus, usaldusväärsus, paindlikkus ja muu meeskonnatööks oluline
- Valmisolek tööks graafiku alusel (vahetused kuni 12 tundi, sh. nädalavahetustel ja öisel ajal)
- Eelnev töökogemus klienditeeninduses tuleb kasuks
- Sõbralikku tööõhkkonda ja töökat ning professionaalset meeskonda
- Konkurentsivõimelist töötasu ja tööalaseid koolitusi
- Karjääri- ja eneseteostusvõimalusi rahvusvahelises ettevõttes
- Ettevõttepoolseid soodustusi, sportimisvõimalusi ja ühisüritusi
Palun sisesta siia oma küsimus. Küsimus ilmub tööpakkumisel nähtavale kohe, kui tööpakkuja on sellele vastanud. Sinu e-maili aadress jääb seejuures tööpakkumise vaatajatele varjatuks.
NB! Tegemist on avaliku päringuga. Küsimused-Vastused on nähtavad kõikidele CV Keskuse kasutajatele ja võivad olla leitavad otsingumootorite kaudu.
Lisame kirja lõppu automaatselt lingi tööpakkumisele.