
* asutuse partnerite ja külaliste vastuvõtmine ning registreerimine registreerimisraamatus
* asutuse üldtelefonile vastamine ja saadud informatsiooni edastamine töötajatele vastavalt vajadusele
* asutuse töötajatele parkimispiletite ja ühistranspordi sõidutalongide väljastamine ning selle üle arvestuse pidamine
* asutuse üldkasutatavate sõidukite dokumentide ja võtmete väljastamine vastavalt kokkulepitud protseduurile
* kohviautomaadi müntide vahetamine
* muud ülesanded, mis ei eelda erioskusi/teadmisi ning ei nõua eriväljaõpet.
* vähemalt keskharidus
* arvuti kasutamise oskus (sh MS Excel, MS Word ja MS Outlook)
* eesti keele oskus kõrgtasemel
* täpsus detailides, korrektsus
* üldised teadmised viisakusnormidest ja etiketist
* väga hea suhtlemisoskus
* sõbralikkus, abivalmidus ja positiivsus
* kohusetunne ja ausus
* esinduslik ja hoolitsetud välimus.
* kaasaegset töökeskkonda
* sõbralikku meeskonda
* võimalust ajutiselt tööd saada (töö kestab kuni 01.02.2012).
Töötaja osas teostatakse standardne taustakontroll (kriminaalkaristuste puudumine jmt) ning temaga sõlmitakse teabekaitse- ja konfidentsiaalsusleping.
Töö asukoht: Sõpruse pst 145b, Tallinn
Tööperiood: kuni 01.02.2012
Tööaeg: tööpäeviti 08.15-17.15
Personalipunkt OÜ on personali rendi ja -vahendusega tegelev ettevõte. Meie eesmärk on olla heaks koostööpartneriks oma kliendist ettevõtetele. Aitame ettevõtet seoses töötajate vajadusega nende otsingul, intervjuude ja testide korraldamisel, töösuhte vormistamisel, palga maksmisel ning kõiges muus, mis seotud personali haldamisega.
Meie kliendiks on Siseministeeriumi infotehnoloogia- ja arenduskeskus.
NB! Tegemist ei ole avaliku teenistusega. Töötajaga sõlmitakse tööleping.