Vallasekretäri ülesandeks on tagada vallavalitsuse töö järjepidevus ning õiguslikkus.
Vallasekretäri peamised ametiülesanded:
- Eesti kodanik, vähemalt 21-aastane;
-vähemalt kohaliku omavalitsuse korralduse seaduse § 55 lõikes 2 sätestatud haridustase;
-omama juhtimisalaseid teadmisi ja oskuseid
-eesti keele valdamine C-1 tasemel;
-väga hea arvuti kasutamise oskus ((MS Office, DHS Amphora);
-kohusetundlik, täpne ja korrektne;
- väga hea suhtlemis- ja koostööoskus, organiseerimisoskus ning pingetaluvus;
-algatusvõime, kõrge vastutustunne ja analüütiline mõtlemine;
- autojuhiloa olemasolu
Kasuks tuleb erialane töökogemus valla- või linnasekretärina.
-huvitavat ja vastutusrikast tööd
-erialaseid täiendkoolitusi
-häid ja kaasaegseid töötingimusi
-konkurentsivõimelist töötasu ja toetavat kollektiivi
-põhipuhkust 35 kalendripäeva aastas
Tööle asumise aeg 02.01.2022
Palun sisesta siia oma küsimus. Küsimus ilmub tööpakkumisel nähtavale kohe, kui tööpakkuja on sellele vastanud. Sinu e-maili aadress jääb seejuures tööpakkumise vaatajatele varjatuks.
NB! Tegemist on avaliku päringuga. Küsimused-Vastused on nähtavad kõikidele CV Keskuse kasutajatele ja võivad olla leitavad otsingumootorite kaudu.
Lisame kirja lõppu automaatselt lingi tööpakkumisele.