https://www.cvkeskus.ee/668032
Soovin kandideerida

Töö kirjeldus


  • uue kodulehe/tellimissüsteemi loomise manageerimine, kodulehe haldus ja uuenduste juhtimine

  • tootekampaaniate (sh reklaamkujunduste) ideed ja kampaaniate kasumlikkuse hindamine

  • uudiskirja koostamine (inglise keeles)

  • kliendiürituste korraldamine

  • sotsiaalmeediakanalite (Facebook ja LinkedIn) haldus ja edasiarendus

  • ettevõtte põhitegevusele kaasaaitamine


Ootused kandidaadile


  • õppimis-, koostöö- ja algatusvõimet, initsiatiivikust, julgust küsida küsimusi

  • eelnevat töökogemust turunduses

  • head inglise keele oskust, kasuks tuleb ka soome keele oskus, tehniline taip ning Google ja sotsiaalmeedia reklaamide seadistamise oskus


Ettevõte pakub

  • põnevat ja väljakutseid pakkuvat tööd arenevas ettevõttes
  • sõbralikku ja toetavat meeskonda
  • ettevõttesiseseid soodustusi
  • kaasaegset kontorit ja ergonoomilist töökohta

 

Lisainfo: töö asukoht Endla 16, Tallinn. Ettevõtte veebileht: s-professional.eu.

Kandideerimiseks saada CV ja motivatsioonikiri aadressil kristi[ät]miterassa.ee hiljemalt 30.09.2020.


Tööpakkumise number
#668032

Asukoht:
Tallinn, Harjumaa
Töö tüüp:
täistööaeg
Lisainfo:
palgatöötaja
Kuulutus aegub:
30. september 2020
Kuulutus sisestati:
15. september 2020
Turundusspetsialist Turundusspetsialist

S-Pro OÜ

S-Pro OÜ on juhtivate tehnoloogiaettevõtete Sony Professional ja Harman Professional Solutionsi ning mitmete teiste AV ja videovalve lahenduste edasimüüja (B2B) Baltimaades ning Soomes.
Ettevõtte eesmärgiks on aidata ettevõtetel ja organisatsioonidel oma eesmärke saavutada läbi kuluefektiivse ning töökindla tehnoloogilise innovatsiooni.

Vaata rohkem

Turundusspetsialist
You are applying to:
Turundusspetsialist
Employer is asking you to finalize your application on an external website. Please carefully follow further instructions. We hope you get the job!
Employer is asking you to finalize your application on an external website. Please carefully follow further instructions. We hope you get the job!