Electrolux Group kuulub maailma juhtivate koduseadmete tootja hulka, olles aidanud üle 100 aasta teha igapäevaelu paremaks. Grupi peamiste brändide hulka kuuluvad Electrolux, AEG ja Frigidaire ning meie tooted jõuavad kodudesse ligi 120 turul. Electrolux annab tööd 45 000 inimesele üle maailma.
Töö kirjeldus
- Turundusprogrammide (nt e-posti, sotsiaalmeedia või digikampaaniate ja sündmuste) väljatöötamine, elluviimine ja monitooring;
- koostöö teiste grupisiseste meeskondadega (nt toote- ja müügitiim), et töötada välja ja viia ellu strateegilisi turundusalgatusi;
- kampaaniate toimivuse ja tõhususe analüüsimine ning aruannete koostamine;
- turu-uuringute läbiviimine ja suundumuste analüüsimine, et tuvastada uusi turundusvõimalusi;
- turundusmaterjalide loomine ja brändijuhiste täitmise tagamine;
- loov- ja tehnilise sisu kirjutamine, korrektuur ning toimetamine erinevates kanalites;
- koostöö väliste agentuuride ja müügipartneritega turundusprogrammide elluviimise eesmärgil.
Ootused kandidaadile
- Vähemalt bakalaureusekraad ärijuhtimises, turunduses, kommunikatsioonis või nendega seotud valdkonnas;
- turundusalane töökogemus vähemalt 2–5 aastat;
- tugevad teadmised erinevatest tööriistadest, nagu Microsoft Office Suite (Word, Excel, Outlook), Google Analytics, CRM-süsteemid (nt Salesforce) ja sisuhaldussüsteemid;
- suurepärane analüüsivõime ja andmeanalüüsi oskus;
- väga hea eesti ja inglise keele oskus nii kõnes kui ka kirjas;
- oskus kirjutada ja toimetada sisu, pöörates tähelepanu detailidele;
- tugevad prioriteetide seadmise, organiseerimise ja projektijuhtimise oskused;
- valmidus reisida vastavalt vajadusele.
Võimalusel esitage palun CV inglise keeles.
Ettevõte pakub
- Tähtajatut töölepingut;
- suurepärast meeskonda ja tööõhkkonda, paindlikkust ning võimalusi edasiseks arenguks;
- tööandja tervisekindlustust.