Töö kirjeldus
- Müügiosakonna töö assisteerimine, turundusmaterjalide (tootelehed ja muud reklaammaterjalid) ettevalmistamine ja tellimine
- Toodete kasutusjuhendite toimetamine (Word) ja haldamine
- Kodulehe haldamine vastava tarkvara kaudu (WordPress)
- Müügitellimuste ja arvete sisestamine (tarkvara SAF), aruandluse vormistamine
- Sujuva kontoritöö tagamine, sh. telefonikõnedele ja kirjadele vastamine, kontoritarvete tellimine
- Klientide vastuvõtmine
Ootused kandidaadile
- Vajalik väga hea eesti keele oskus kõnes ja kirjas
- Hea inglise keele oskus suhtlustasandil (ka kirjalik), kasuks tuleb vene või saksa keele oskus
- Hea arvutikasutamisoskus (Word, Excel spetsialisti tase)
- Soovitatavalt WordPress tarkvara tundmine ja kodulehe optimeerimise kogemus (SEO)
- Google Analytics, Adwords kasutamisoskus
- Korrektsus, täpsus ja kohusetundlikkus
Ettevõte pakub
- Vaheldusrikast ja huvitavat tööd
- Tööd sõbralikus ja toetavas meeskonnas
- Kaasaegset töökeskkonda ja töövahendeid
Kandideerimiseks saada CV ja lisa palgasoov