
Traditsionaalse kaubanduse müügistrateegia välja töötamine.
Traditsionaalse kaubanduse müügiplaanide ja eelarvete kokku leppimine ning elluviimine.
Tulemuste analüüs ja raporteerimine.
Igapäevane koostöö distribuutori müügiesindajatega, nende juhendamine ja kontroll.
Nestlé kaubamärkide kauplustesiseste eesmärkide (mitte ainult müük, vaid ka edasimüük, väljapanek ja hinnakujundus) saavutamine.
Väikekaupluste külastamine ja müügiesindajate töö kontroll.
Väiksemate lokaalsete kaubanduskettide müügijuhtimine.
Pikaajaliste suhete hoidmine jaekaubandusega.
Kõrgharidus või selle omandamine (soovitavalt marketingialane).
Head teadmised FMCG turust ning kaubandusest.
Keeleoskus (eesti, vene, inglise).
Arvuti kasutamise oskus (MS Office).
Väga hea suhtlemis- ja läbirääkimisoskus.
Valmisolekut tööks väljaspool kontorit.
Autojuhiload (B-kategooria).
Kasuks tuleb:
Omandatud müügikoolitus.
Varasem töökogemus müügijuhina.
Huvitavat ja vaheldusrikast tööd,
täiendavat koolitust,
kärjäärivõimalust,
head motivatsioonipaketti.
Nestlé on maailma juhtivaim toiduainete tootja, aastakäibega 89 miljardit Šveitsi franki. Nestlél on üle 500 tehase ja rohkem kui 230000 töötajat üle maailma. Nestlé tuntuimad kaubamärgid on Nestlé, Nescafé, Nesquik, Maggi, Lion, KitKat, Purina, Friskies, Perrier, Vittel.