https://www.cvkeskus.ee/216266

Leidsid aegunud tööpakkumise

Vaata hoopis uusi tööpakkumisi Sinu valdkonnas!

Värsked tööpakkumised
Tööpakkumise number #216266

Tööhõive spetsialist

CVKeskus.ee klient
Tallinn, Harjumaa
Tööpakkumine on aegunud!

Töö kirjeldus

  • Tallinna linna tööbüroo käivitamine;
  • Tallinna linna sotsiaalsete töökohtade tööhõive koordineerimine;
  • erinevatelt Tallinna linna asutustelt ja ettevõtetelt info koondamine;
  • Tallinna linnas registreeritud töötute suunamine sotsiaalsetele töökohtadele;
  • Tallinna linnas registreeritud töötute nõustamine ja sobivate kandidaatide osas valiku tegemine.


Nõudmised kandidaadile

  • kõrgharidus või selle omandamise lõpetamine;
  • eesti keele oskus kõrgtasemel;
  • vene keele oskus kõnes ja kirjas heal tasemel;
  • hea arvuti kasutamise oskus;
  • väga hea pingetaluvus, korrektsus ja suhtlemisoskus;
  • algatus- ja analüüsivõime.
Kasuks tuleb eelnev töökogemus tööhõive valdkonnas.


Ettevõte pakub

  • konkurentsivõimelist palka;
  • huvitavat ja mitmekülgset tööd;
  • võimalusi enesearenguks ja -teostuseks.


Lisainfo

Kui tunned, et see on Sinu võimalus, kandideeri kohe ja küsi lisainformatsiooni.


Tööpakkumise number
#216266

Asukoht:
Tallinn, Harjumaa
Töö tüüp:
täistööaeg
Lisainfo:
ametnik
Kuulutus aegub:
15. jaanuar 2011
Kuulutus sisestati:
7. jaanuar 2011
Lisainfo palga kohta:
konkurentsivõimeline palk

CVKeskus.ee klient

Tallinna Ettevõtlusamet on Tallinna linna ametiasutus, mille tegevusvaldkonnad on ettevõtluse arendamine, linna turismisihtkoha turundus, tarbijakaitse ja hinnakujundus, reklaami- ja müügimaksu haldamine ja järelevalve ning linna osalusega äriühingute ja sihtasutuste järelevalve.

Vaata rohkem

You are applying to:
Tööhõive spetsialist
Employer is asking you to finalize your application on an external website. Please carefully follow further instructions. We hope you get the job!
Employer is asking you to finalize your application on an external website. Please carefully follow further instructions. We hope you get the job!