Töö kirjeldus
Tiimijuht juhib üksuste igapäevast töökorraldust ja klienditööd.
TIIMIJUHTIMINE:
o Juhendab ja juhib töötajaid töökorraldusalaselt, osaleb töötajate arengu ja koolituste planeerimises
o Õpetab töötajad välja iseseisvaks asjaajamiseks ja IKT vahendite kasutamiseks
o Koostab tööajakavad ja tagab teenusüksuste toimimise
KLIENDITÖÖ JUHTIMINE:
o Kohandab keskkonna lähtuvalt kliendi vajadustest
o Dokumenteerib klienditöö, tagab kliendiprofiilide, tegevus- ja kalenderplaanide nõuetekohase sisulise täitmise
o Juhib klienditöö meeskondi, analüüsib ja juurutab parendusi
o Tagab klienditöötajate klienditööalase ettevalmistuse ja oskuste töösse rakendamise
o Tagab klienditööalase info edastamise töötajatele, klientidele ja võrgustikule
Ootused kandidaadile
Ootame Sind, kui:
- Sul on töötamise kogemus sotsiaalvaldkonnas;
- Sul on inimeste ja tööprotsesside juhtimise kogemus;
- Oled sotsiaalvaldkonna kõrgharidusega;
- Valdad eesti keelt kõrgtasemel ning suhtled vene keeles ka;
- Sul on hea arvutikasutamise oskus (MS Office jm);
- Omad B-kategooria juhiluba;
- Oskad hoida ja luua inimestevahelisi suhteid; näed ja mõistad väliskeskkonna muutuseid ja kohandad ettevõtte keskkonda vastavalt.
KOMPETENTSID:
o Tiimile edumeelsete eesmärkide püstitamine ning nende saavutamiseks nutikate lahenduste leidmine, tulemusteni jõudmine
o Lugupidav, julgustav, usaldusväärne
o Suhete hoidmine erinevate osapooltega
o Enesearendamine ja teadmiste ning oskuste rakendamine töös
o Väliskeskkonna muutuste märkamine ja mõistmine ning neist lähtuvate arenguvajaduste juurutamine ettevõttes
Ettevõte pakub
Meie juures saad teha liikuvat täistööajaga tööd; saad osa innovaatilisest ja edasipüüdlikust töökeskkonnast, Sul on toetavad kolleegid ja abiks hästi toimiv tugiteenuste võrgustik; kaugtööks on olemas transpordi-, side-, jm töövahendid; ettevõttepoolsed toetused olulisemate perekondlike sündmuste puhul ning tervisehüvitised.