2023-08-23 14:48:55

Testklient e. testostja

CVKeskus.ee klient

Töö kirjeldus

Trendline testkliendid ei provotseeri ega "kiusa" teenindajaid keeruliste küsimustega. Meie testklient külastab teenindus-, pangandus-, kaubandus- või müügiettevõtteid. Testkliendi käest ei küsita tema isiklikku subjektiivset arvamust.

Mystery Shopping viiakse läbi meie poolt etteantud stsenaariumi alusel ja seejärel sisestab testostja raporti Trendline kasutajaliidesesse.
Testkliendid ei pea olema teeninduse eksperdid. Küll aga peab testklient oskama teenindusolukorda ja teenindusprotsessi objektiivselt hinnata. Meie kliendid soovivad testostudega mõõta, mil määral vastab nende töötajate teenindussuhtlus ettevõtte ootusega, et neid vajaduspõhiselt arendada ja koolitada.

Testklient peab seega olema kohusetundlik, täiesti aus, valmis järgima juhendeid ning olema korrektne.
Meiega koostööd tegevad testostjad saavad enne töödele kandideerimisi tutvuda pakutavate töödega, tutvuda stsenaariumite ning konkreetse tööga seotud ankeediga ja töö iseloomuga ning töötasuga. Kui töö kinnitatakse testostjale, siis saab ta endale sobival ajal toodud ajavahemikus testostud teostada. Kui testostud tehtud, siis täidab kasutajaliidese testkliendi moodulis ankeedi.

Testkliendid saavad alati kasutada meie testklientide tugiteenust, mis aitab jooksvalt käesolevaid töid kvaliteetsemalt teha ja annab soovi korral lisaväljaõpet ja tehnilist või sisulist abi. Tänu 20-aastasele koolitustöö kogemusele suudab Trendline keskenduda olulisele ja anda testklientidele head väljaõpet.

Ootused kandidaadile

Keeleoskus:

  • eesti keel - soovituslik/ kõnes B2 - hea - hea / kirjas B1 - keskmine
  • vene keel - soovituslik/kõnes B2 - hea - hea/kirjas B1 - keskmine

Arvutioskus: algtase - Tööriistaks olev Trendline kasutajaliides on lihtne ja innovatiivne. Valikvastused ja vähesed vabatekstikommentaarid.

Muud nõuded:

  • Ausus - kuna kogutud tagasiside alusel koostatakse teenust tellivate ettevõtete poolt arendus- ja koolitustegevused.
  • Koostöövalmidus - testklient peab suutma järgida etteantud stsenaariume.
  • Väärikus - testklient ei tohi hakata töötajaid kiusama või keeruliste küsimustega proovile panema.
  • Korrektsus - võetud tööd tuleb teha etteantud tähtajaks.
  • Õppimisvalmidus - testklient ei pea olema teeninduse asjatundja, küll aga peab suutma võtta vastu Trendline poolt antavat väljaõpet ja aktsepteerima teenindus- ja müügiprotsessis hinnatavaid fookuseid.

Ettevõte pakub

Pakume töötamise võimalust jõudsalt kogu Baltikumis arenevas ettevõttes. Meie testostjate testijuhtumite raporteerimise süsteem (Trendline kasutajaliides) on lihtne ja kiire. Konkreetselt etteantud hindamise fookused. Testijad ei pea kirjutama pikki vabateksti aruandeid.

Kuna anname testostjatele hea väljaõppe ja pideva tugiteenuse, siis meie testostjad ei saa pakkuda samal ajal testostja teenust meie konkurentidele.