https://www.cvkeskus.ee/92753

Leidsid aegunud tööpakkumise

Vaata hoopis uusi tööpakkumisi Sinu valdkonnas!

Värsked tööpakkumised

Tehnilise toe kõnekeskuse (helpdeski) töötaja

FIRMA NIMI PEIDETUD

Tööpakkumine on aegunud!

Tööpakkumise number 92753

Tööpakkumise number

92753

Töö kirjeldus

- klientide kõnedele vastamine ja nende registreerimine infosüsteemis;
- klientide nõustamine ja nende probleemide lahendamine;
- kliendi probleemide edastamine kontserni tugiorganisatsioonidele;
- kommunikatsiooni haldamine nii klientide kui kontserni suunas.


Nõudmised kandidaadile

- väga hea inglise keele oskus (kõnes ja kirjas);
- ladus suhtlemisoskus, positiivsus ja abivalmidus suhtlemisel;
- kõrgharidus (sh rakenduslik), võib olla omandamisel;
- üldteadmised andmeside- ja telekommunikatsioonivõrkudest;
- tahe omandada kiiresti teadmisi uute tehnoloogiate, tööprotsesside ning tööriistade kasutamise kohta;
- väga hea arvutikasutusoskus;
- vastutustunne ja koordineerimisoskus;
- peale väljaõppe perioodi valmisolek töötamiseks graafiku alusel (sh öösel).

Kasuks tuleb:
- eelnev töökogemus kõnekeskuses või klienditeeninduse valdkonnas;
- teiste võõrkeelte oskus;
- IT- või telekommunikatsioonialased teadmised ja kogemused;
- kõrge enesemotivatsioon töötamaks väljakutseid esitavas ning kiiresti arenevas valdkonnas.


Ettevõte pakub

- põhjalikku koolitust ja kontserni toetust tööülesannete täitmisel;
- huvitavat ja arendavat tööd ning võimalusi eneseteostuseks;
- kaasaegseid töövahendeid.



Asukoht:
Tallinn, Harjumaa
Töö tüüp:
täistööaeg, palgatöötaja
Kuulutus aegub:
1. veebruar 2007
Kuulutus sisestati:
23. jaanuar 2007

FIRMA NIMI PEIDETUD

Manpoweri kliendiks on rahvusvaheline telekommunikatsiooniettevõte