https://www.cvkeskus.ee/112416

Leidsid aegunud tööpakkumise

Vaata hoopis uusi tööpakkumisi Sinu valdkonnas!

Värsked tööpakkumised

TEHNILISE TOE KÕNEKESKUSE (Help Desk) TÖÖTAJA

FIRMA NIMI PEIDETUD

Tööpakkumine on aegunud!

Tööpakkumise number 112416

Tööpakkumise number

112416

Töö kirjeldus

• rahvusvahelise kontserni klientide tehnilise toe teenusega seotud kõnedele vastamine
• probleemide registreerimine ning edastamine kontserni tugiorganisatsiooni IT spetsialistile / konsultandile
• probleemide lahendamine oma kompetentsi ulatuses


Nõudmised kandidaadile

Sobid antud ametikohale kui:
• valdad eesti keelt (kõnes ja kirjas), inglise ja vene kõnekeele oskus on vajalik vähemalt keskmisel tasemel
• Sul on IT alased üldteadmised
• oled hea suhtleja ning suudad leida lahendusi ettetulevatele probleemidele
• oled oma töös vastutustundlik ja täpne

Kandideerimisel tuleb kasuks eelnev töökogemus IT-valdkonnas, kõnekeskuses või klienditeeninduse valdkonnas ning IT alased ja / majandustarkvara kogemused. Kõrgharidus (sh rakenduslik) võib olla omandamisel.


Ettevõte pakub

• pidevat enesetäiendamise võimalust
• erialaseid täiendkoolitusi
• võimalust teha karjääri rahvusvahelises ettevõttes
• kaasaegset motivatsioonipaketti


Asukoht:
Tallinn, Harjumaa
Töö tüüp:
täistööaeg, palgatöötaja
Kuulutus aegub:
13. juuli 2007
Kuulutus sisestati:
13. juuni 2007

FIRMA NIMI PEIDETUD

Värbamiskeskuse kliendiks on ettevõte, mis ühendab juhtivaid info- ja äritehnoloogia ettevõtteid Balti riikides. Gruppi kuuluvad samanimelised äriühingud Eestis, Lätis ja Leedus. New Vision on 13-aastase töökogemusega tehnoloogiafirma, mille eesmärgiks on pakkuda kvaliteetseid ärilahendusi ning parimat müügijärgset teenindust. Firma tootevalik ulatub kaubandustehnikast, kaaludest ja tarvikutest kuni terviklike andmehõive- ning infosüsteemideni.