
- tehnilise toe teenusega seotud andmete administreerimine, sh sisestamine ja korrashoid;
- probleemide registreerimine ning edastamine kontserni tugiorganisatsioonidele:
- statistiliste aruannete koostamine ning kliendikõnedele vastamine;
- tehnilise toe kvaliteedi- ja tulemusnäitajate töötlemine, analüüs ja esitamine.
Kasuks tuleb:
- teadmised andmebaasidest ja statistikast;
- eelnev töökogemus kõnekeskuses või klienditeeninduse valdkonnas;
- IT- või telekommunikatsioonialased teadmised ja kogemused;
- kõrge enesemotivatsioon töötamaks väljakutseid esitavas ning kiiresti arenevas valdkonnas.
- hea inglise ja vene kõne- ja kirjakeele oskus;
- ladus suhtlemisoskus, positiivsus ja abivalmidus suhtlemisel;
- kõrgharidus (sh rakenduslik), võib olla omandamisel;
- üldteadmised andmeside ja telekommunikatsiooni võrkudest;
- tahe omandada kiiresti teadmisi uute tehnoloogiate, tööprotsesside ning tööriistade kasutamise kohta;
- väga hea arvutikasutusoskus vähemalt MS Office tasemel;
- vastutustunne ja koordineerimisoskus;
- valmisolek töötamiseks graafiku alusel (sh öösel).
- töökogemust rahvusvahelises ettevõttes;
- meeldivat töökeskkonda ja graafikujärgset tööd.
Manpoweri kliendiks on Ericsson Eesti AS. Globaalne võrgulahenduste tarnija, süsteemide integreerija ning tarkvara looja ja võrguseadmete tootja.
Ericsson Eesti AS peamiseks tegevusalaks on sidesüsteemide müük ja hooldus ning telekommunikatsioonivõrkude planeerimine ja häälestamine. Ericssoni Tallinna Tehas toodab nii mobiilsidevõrkude kui ka lairibavõrkude seadmeid. Ericsson Eesti AS annab täna tööd kokku ca 2000 töötajale.