https://www.cvkeskus.ee/67774

Leidsid aegunud tööpakkumise

Vaata hoopis uusi tööpakkumisi Sinu valdkonnas!

Värsked tööpakkumised
Tööpakkumise number #67774

Tegevdirektor

CVKeskus.ee klient
Valgamaa
Tööpakkumine on aegunud!

Töö kirjeldus

* Ettevõtte tegevusstrateegia kujundamine ja igapäevase töö juhtimine
* Tootmise efektiivne korraldamine ning arendamine
* Ettevõtte kinnisvara haldamine ja arendamine.


Nõudmised kandidaadile

* Kõrgharidus
* Teadmised, oskused ja kogemused ettevõtte majandamisest ja eelarve koostamisest
* Äriline mõtlemine ja liidriomadused
* Inglise ja vene keele oskus vähemalt suhtlustasandil
* Koostöövalmidus
Kasuks tuleb eelnev töökogemus juhina


Ettevõte pakub

* Eneseteostust areneva ettevõtte juhina Valgas
* Huvitavat ja mitmekülgset tööd tootmise ja kinnisvaraarenduse vallas
* Motiveerivat töötasu ja tulemuspalka
*Tegusat meeskonda


Lisainfo

Kandideerima on oodatud töökad, energilised, teotahtelised ja end ettevõttega pikemaks ajaks siduda tahtvad inimesed.
CV ja kaaskirja, kus on välja toodud senised juhtimisalased kogemused palume saata hiljemalt 5. juuniks 2006.a Sõpruse pst. 2 Tartu 50050.


Tööpakkumise number
#67774

Asukoht:
Valgamaa
Töö tüüp:
täistööaeg
Lisainfo:
palgatöötaja
Kuulutus aegub:
5. juuni 2006
Kuulutus sisestati:
19. mai 2006

CVKeskus.ee klient

AS Sangar Valga Vabrik on Sangari kontserni kuuluv rõivatööstusettevõte, mille põhitegevuseks on naiste ja meeste ülerõivaste sh mantlite, jopede, erinevate vabaaja- ja spordirõivaste tootmine.
Valga vabriku peamisteks eksportturgudeks on Soome ja Taani, koostööpartneriteks Skandinaavia suured rõivakontsernid.
Ettevõtte käibeks 2005. aastal oli 80 milj. krooni, anname tööd 255 töötajale.

Vaata rohkem

You are applying to:
Tegevdirektor
Employer is asking you to finalize your application on an external website. Please carefully follow further instructions. We hope you get the job!
Employer is asking you to finalize your application on an external website. Please carefully follow further instructions. We hope you get the job!