Töö kirjeldus
PEAMISED TÖÖÜLESANDED:
- aktiivne suhtlemine klientidega suurepäraste kliendisuhete loomise ning säilitamise eesmärgil;
- igapäevaste töörutiinide jälgimine ja kliendile kvaliteetsete teenuste tagamine;
- kliendi nõustamine, tema vajaduste välja selgitamine ja parimate logistiliste lahenduste pakkumine;
- äriprotsesside mõistmine, lisamüügi võimaluste ja turu analüüsimine;
- müügieelarve täitmise analüüs ja selgitamine.
Ootused kandidaadile
NÕUDMISED:
Varasem edukas kliendihalduse töökogemus logistikaettevõttes, proaktiivsus, analüüsioskus, täpsus, kohanemisvõime, väga hea eneseväljendusoskus, läbirääkimisoskus,ning oskus lahendada probleeme. Eesti ja inglise keel, soovitatavalt vene keel algtasemel.
Ettevõte pakub
MITMEKÜLGSET JA PÕNEVAT TÖÖD USALDUSVÄÄRSES JA STABIILSES ETTEVÕTTES, KONKURENTSIVÕIMELIST TÖÖTASU, TOETAVAID JA SÕBRALIKKE KOLLEEGE, HÄID JA PAINDLIKKE TÖÖTINGIMUSI, ETTEVÕTTESISESEID ÜHISÜRITUSI.