
Lush Ülemiste otsib oma meeskonda teenindusjuhti kelle peamisteks tööülesanneteks on klienditeenindajate tööaja planeerimine, igapäevane meeskonnatöö korraldamine, meeskonna koolitamine,hoidmine ja suurepärase klienditeeninduse tagamine.
Teenindusjuht teeb igapäevaselt koostööd kaupluse juhiga.
Lush valmistab oma tooted käsitsi, kasutades värskeid orgaanilisi taimetoitlastele ja veganitele sobivaid koostisosi, ning meie klienditeenindus on auhinnatud tasemel. Nüüd on Sinu võimalus alustada oma Lushi karjääri meie müügitiimis!
Meie teenindusjuht on ettevõtte nägu, muutes iga poes viibitud hetke meie klientide jaoks suurepäraseks ning nõuab seda ka kõikidelt klienditeenindajatelt.Klienditeenindajad toovad poodi positiivset ja rõõmsameelset energiat, otsides alati klientidega kontakti ning tutvustades neile kõiki meie fantastilisi tooteid.
Meie jaoks on ideaalne kandidaat positiivse suhtumisega, organiseeritud, korrektne, kohusetundlik, usaldusväärne ja müügitiimi juhtida ning motiveerida oskav inimene. Lisaks valdab hästi eesti- ja inglise keelt, vene keel tuleb kasuks.
Väljavalitud kandidaadile pakume:
* 1000€ netopalka
* häid töötingimusi
* suurepäraseid firmasiseseid soodustusi
* huvitavat ja vaheldusrikast tööd
Alates LUSHi loomisest 21 aastat tagasi on LUSH Cosmetics bränd pidanud olulisimaks innovatsiooni ja eetilisi tööpõhimõtteid. LUSH loob, toodab ja müüb värskeid käsitsivalmistatud läbimurdelisi ilutarbeid, nagu näiteks kihisevad vannipommid, dušitarretised, tahked šampoonid ja hambapesutabletid. LUSH paneb rõhku värsketele koostisainetele nagu orgaanilised puu- ja juurviljad. Olles rangelt loomkatsete vastu asutati aastal 2012 veerand miljoni naela suurune The Lush Prize autasu (koostöös Ethical Consumer’i organisatsiooniga), millega tunnustatakse poliitikuid, lobiste, uuringute läbiviijaid ja teadlasi, kelle eesmärgiks on loomkatsete lõpetamine.
LUSHi ettevõttel on põhjalik eetilise tarbimise osakond, mis toetab ausa kaubanduse ja kogukondliku tarbimise initsiatiive. LUSH on kosmeetikatööstuse eesotsas ka üleliigse pakendamise vastases võitluses, korraldades teadlikkuse tõstmise kampaaniaid ja arendades välja tooteid, mida on võimalik müüa kliendile „alasti“ ehk pakendita. LUSHile on omistatud 2006. ja 2007. aastal RSPCA Good Business Award, 2006. aastal PETA Trailblazer Award for Animal Welfare ja 2010. aastal The International Fund for Animal Welfare „Business of the Year“ auhind.
Ettevõtte kaasasutajatele Mark ja Mo Constantinile omistati teenete eest kosmeetikatööstuses 2010. aastal Briti impeeriumi ordu autasu.
LUSHil on hetkel 900 poodi üle maailma, mis tegutsevad 49 riigis.