Töö kirjeldus
Usume, et hea teenindus muudab maailma paremaks ja peame oluliseks, et iga muuseumikülastaja tunneb, et ta on teretulnud. Teenindusjuhina hoolitsed Sa külastajate suurepärase külastajakogemuse eest. Sinu ülesandeks on teenindusstrateegia uuendamine, elluviimine ning teeninduskultuuri juurutamine.Vastutad teenindusosakonna töökorralduse, töötajate motiveerimise, arengu ja heaolu eest. Analüüsid teenindusprotsesse ning teed ettepanekuid tööülesannete optimeerimiseks ja teeninduskvaliteedi parandamiseks.
Ootused kandidaadile
Oled see Sina?
- oskad näha teenindusprotsessi terviklikkust ja tunned ära ebaefektiivsuse ning parandamist vajavad kohad;
- oled avatud suhtleja ning külastajat ja kaastöötajat väärtustava mõtteviisiga;
- Sul on vähemalt 2-aastane meeskonna juhtimise kogemus ning oskad luua positiivset tööõhkkonda;
- oskad panna kokku tõhusalt toimiva meeskonna ja oled väga hea juhendaja;
- sead ambitsioonikaid eesmärke ning suudad neid meeskonna motiveerimise kaudu elluviia;
- Sind iseloomustab positiivne suhtumine, proaktiivsus, korrektsus;
- tunned teeninduse kvaliteedi hindamise meetodeid;
- oskad eesti keelt kõrgtasemel ning inglise ja vene keelt vähemalt suhtlustasemel.
Ettevõte pakub
Meie juures ootab Sind:
- arendav ja väljakutseid pakkuvat töö Eesti edukaimas muuseumis;
- koolitus- ja arenguvõimalused;
- võimalust panustada kultuuri- ja merendusvaldkonna arengusse;
- ühtehoidev, töökas ja hea huumorimeelega kollektiiv;
- mõttejulgust, avatust, koostööd ja vastutustunnet väärtustav töökultuur;
- töötasu täiendav mahukas soodustuste pakett (sh 7 tasustatud lisapuhkuse päeva);
- paindlik töökorraldus ning pere- ja töötajasõbralik töökeskkond.