Töö kirjeldus
Sinu vastutusvaldkonnaks on:
- teeninduspõhimõtete väljatöötamine;
- koolitusmaterjalide ettevalmistamine ja koolituste läbiviimine/korraldamine;
- kaupluse juhatajate ning teenindajate toetamine klienditeeninduse arendamisel;
- teenindustulemuste ja kliendikogemuse mõõtmine ning sellele vastava motivatsioonisüsteemi väljatöötamine.
Ootused kandidaadile
Sulle sobib see töö, kui Sinu tugevusteks on:
- omad varasemat edukat kogemust teeninduse ja kliendikogemuse arendamisel eelistatult jaekaubanduse valdkonnas;
- pead enda tugevuseks iseseisvust, head esinemisoskust ja kohusetundlikkust;
- oled varem osalenud uute töötajate sisseelamisprotsessi väljatöötamisel, teeninduspõhimõtete loomisel ja koolitusmaterjalide ettevalmistamisel;
- tahad tundma õppida kaupluste erinevaid tööprotsesse ja oled valmis ise nendes osalema.