Töö kirjeldus
- Klientide kvaliteetne teenindamine ja nõustamine
- Rasketehnika hooldus- ja remonttööde hinnakalkulatsioonide koostamine, tellimuste vastusvõtt, tööde planeerimine, koordineerimine ning järelkontroll
- Tehnikute igapäevatöö organiseerimine
- Kliendisuhete hoidmine ja arendamine
- Järelteeninduse arendusprojektides osalemine
Ootused kandidaadile
- Tehniline haridus ja/või töökogemus rasketehnika- või autoteeninduses;
- Teadmised masinaehitusest ja hüdraulikast
- Hea tehniline taip ja valmidus pidevaks enesetäiendamiseks
- Suhtlemis- ja koostööoskused ning pingetaluvus
- Väga hea organiseerimisvõime, töötahe ja lojaalsus
- Eesti ja vene keele oskus, sh tehniline sõnavara klientidega suhtlemiseks
- Ingliskeelse tehnilise kirjanduse mõstmine
- Kasuks tuleb varasem kogemus müügitöös ja/või klienditeeniduses
- Kasuks tulevad teadmised elektrist ja automaatikast;
Ettevõte pakub
- Kaasaegset töökeskkonda
- Põnevat ja väljakutseid pakkuvat tööd rahvusvahelises ettevõttes
- Enesetäiendamis ja arenemisvõimalusi
- Tööpanusest sõltuvat konkurentsivõimelist töötasu
- Sportimisvõimalust ja ühisüritusi