https://www.cvkeskus.ee/186507

Leidsid aegunud tööpakkumise

Vaata hoopis uusi tööpakkumisi Sinu valdkonnas!

Värsked tööpakkumised

Tarbijakaitseameti peajurist

FIRMA NIMI PEIDETUD

Tööpakkumine on aegunud!

Tööpakkumise number 186507

Tööpakkumise number

186507

Töö kirjeldus

Ametikoha eesmärk:
Tarbijakaitseameti õigusalase teenindamise korraldamine ja tegevuse õiguspärasuse tagamine.

Tööülesanded:
- ameti teenistujate õigusalase koolitusvajaduse väljaselgitamine ja ettepanekute tegemine õigusalaseks täiendõppeks;
- ameti õigushuvide esindamine kohtus ning muude õiguslike vaidluste lahendamise korraldamine;
- nõustamine ja seisukohtade kujundamine õiguslikult keerulistes tarbijakaitsealastes vaidlusküsimustes;
- ametiga seotud õigusalase koostöö koordineerimine;
- ameti õigusliku sisuga dokumentide korrektsuse tagamine.


Nõudmised kandidaadile

Edukal kandidaadil on:
- akadeemiline juriidiline kõrgharidus;
- vähemalt 2-aastane erialase töö kogemus;
- kohtupraktika kogemus haldus- või tsiviilõiguslikes vaidlustes;
- eesti keele oskus kõrgtasemel;
- hea inglise ja vene keele oskus;
- iseseisev tööstiil ja algatusvõime;
- väga hea suuline ja kirjalik väljendusoskus;
- hea suhtlemis- ja koostööoskus;
- hea analüüsi- ja üldistusvõime;
- MS Office tarkvaraga töötamise oskus.

Kasuks tuleb: varasem juhtimise ja väärteomenetlemise kogemus.


Ettevõte pakub

- huvitavat ja vastutusrikast tööd;
- mitmekülgseid arengu- ja koolitusvõimalusi;
- tööd avatud ja teotahtelises meeskonnas.


Lisainfo

Motivatsioonikirja ja CV palume saata hiljemalt 23.11.2009 Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi personaliosakonda aadressil Harju tn 11, 15072 Tallinn või e-posti aadressil cv(ät)mkm.ee märksõnaks “Tarbijakaitseameti peajurist”. Lisainfo telefonidel 620 1700 või 625 6379.
Kandideerida võib ka personaliotsingu portaalide CV Keskus võI CV-Online kaudu.


Asukoht:
Tallinn, Harjumaa
Töö tüüp:
täistööaeg, ametnik
Kuulutus aegub:
23. november 2009
Kuulutus sisestati:
2. november 2009

FIRMA NIMI PEIDETUD

Tarbijakaitseameti eesmärk on aidata tarbijat, kaitsta tema seaduslikke õiguseid, anda võimalusi teadmiste omandamiseks, et olla arukas osaleja turusuhetes ja vääriline vastane teenuste ja kaupade pakkujatele - müüjatele. Üksiktarbijal pole kerge teha õiget valikut külluses pakutavate kaupade ja teenuste seast ning hoiduda ärimeeste poolt oskuslikult seatud ebasoodsatest lepingutingimustest.