
Suurte klientide halduri töö sisuks on:
jätkusuutliku kliendisuhte loomine ja arendamine; kliendivajadustest lähtuv telekommunikatsiooni ja IT lahenduste pakkumine; müügieesmärkide saavutamine, müügiprojektide koordineerimine; kliendirahulolu tagamine ja jälgimine.
Tulevaselt kolleegilt ootame:
müügitöö kogemust; initsiatiivikust ja iseseisvust; tulemustele orienteeritust; võimet ennast juhtida; läbirääkimis- ja argumenteerimisoskust; eesti keele korrektset valdamist kõnes ja kirjas ning vene ja inglise keele valdamist suhtlustasemel.
Sul on kindel eelis, kui:
oled pidanud läbirääkimisi suurfirmade juhtidega; oled töötanud telekommunikatsiooni ja/või IT valdkonnas või oled saavutanud väga häid müügitulemusi.
võimalusi, teha suuri tehniguid; koostööd vääriliste partneritega ning võimalusi ennast arendada parimate seas ehk olla oma ala TIPUS.
Lisaks on suurepärane töökeskkond ja vahvad kolleegid; panusest sõltuv töötasu ning palju ettevõtte poolt pakutavaid soodustusi.
Elion on Eesti suurim telekommunikatsiooni- ja IT-ettevõte, mis pakub inimestele paremaid võimalusi suhtlemiseks. Me väärtustame oma igapäevatöös kaasaegsust, eestimaisust, kliendikesksust ja usaldusväärsust.