https://www.cvkeskus.ee/389708

Leidsid aegunud tööpakkumise

Vaata hoopis uusi tööpakkumisi Sinu valdkonnas!

Värsked tööpakkumised
Tööpakkumise number #389708

Stockmanni toiduosakonna klienditeenindaja

CVKeskus.ee klient
Tallinn, Harjumaa
Tööpakkumine on aegunud!

Töö kirjeldus

  • Klientide soovide ja vajaduste välja selgitamine
  • Klientide nõustamine ja lahenduste pakkumine
  • Aktiivne müük
  • Kaupade väljapanek ja müügisaali korrashoid


Nõudmised kandidaadile

  • Rõõmsameelne suhtumine
  • Kliente austav hoiak
  • Suhtlemis- ja koostööoskus
  • Väga hea eesti keele oskus
  • Soov ennast täiendada ja areneda

Kasuks tuleb:
  • Vene ja inglise keele oskus
  • Eelnev müügialane töökogemus


Ettevõte pakub

  • Toetavat meeskonda
  • Põhjalikku väljaõppet ja tootekoolitusi
  • Tööd graafiku alusel
  • Karjäärivõimalust
  • Stabiilset töötasu ja kaasaegseid töötingimusi
  • Suurepärast töökogemust


Lisainfo

CV säilitatakse Stockmanni andmebaasis 3 kuud. Sobivate vabade ametikohtade puhul võetakse kandidaatidega ühendust.


Tööpakkumise number
#389708

Asukoht:
Tallinn, Harjumaa
Töö tüüp:
täistööaeg või osaline tööaeg
Lisainfo:
palgatöötaja (töö on vahetustega), töö sobib ka üliõpilastele
Kuulutus aegub:
27. august 2015
Kuulutus sisestati:
28. juuli 2015

CVKeskus.ee klient

Stockmann on aastal 1862 Soomes asutatud jaekaubanduse alal tegutsev börsiettevõte. Stockmann AS on Eestis tegutsenud aastast 1993. Stockmanni kaubamajas on üle 400 töötaja. Müük jaguneb müügigruppidesse: mood, kodukaubad ja toit. Stockmann pakub asjatundlikku ja head teenindust meeldivas miljöös. Edu aluseks on erakordselt lai ja hea kaubavalik konkurentsivõimeliste hindadega.

Vaata rohkem

You are applying to:
Stockmanni toiduosakonna klienditeenindaja
Employer is asking you to finalize your application on an external website. Please carefully follow further instructions. We hope you get the job!
Employer is asking you to finalize your application on an external website. Please carefully follow further instructions. We hope you get the job!