Töö kirjeldus
Maailmanimega ettevõtte Helpdesk vajab oma Tallinna loodavasse üksusesse hea klienditeenindus- ja soome keele oskusega IT- tugikeskuse spetsialisti,kelle tööülesanneteks on:
Soomes asuvate klientide assisteerimine IT alaste probleemide lahendamisel telefoni ja e-maili teel
Kasutusjuhiste andmine
Klientide haldusega seotud ülesanded
Täpsem info Varumeesteeninduse koduleheküljelt. Palun saata CV ka soome või inglise keeles.
Nõudmised kandidaadile
Keskharidus
Soome keele oskus (väga hea nii kõnes kui kirjas)
Rootsi kkele oskus (vähemalt kõnes)
Inglise keele oskus (väga hea nii kõnes kui kirjas)
Valmidus meeskonnatööks
Kõigi Windowsi tööriistade tundmine ja arusaamine Microsofti võrgustikust ja Officest tervikuna
Hea kohanemisvõime
Arenemis -ja õpivõimelisus
Tugev analüütiline võime
Hea suhtlemise -, selgitamise oskus
Kasuks tuleb
IT-alane töökogemus
Klienditeenindusealane töökogemus
Kaubandusealane töökogemus
Ettevõte pakub
väärikat töötasu
huvitavat tööd
erialast arenguvõimalust
täiendkoolitusi