
Soome keele oskusega klienditoe spetsialist
Töö kirjeldus
Seoses töömahtude suurenemisega otsime enda kliendi toredasse kollektiivi uusi töötajaid, kelle tööülesanneteks on:
- toetada klienti igapäevaste IT-alaste küsimuste lahendamisel nii telefoni kui e-maili teel soome keeles
- registreerida kliendipöördumised, neid analüüsida, leida sobiv lahendus ja anda kliendile abistavad juhised
- hallata kliendiandmebaase ja juhendeid.
Ootused kandidaadile
- heal tasemel soome keele oskus
- väga hea suhtlemis- ning eneseväljendusoskus
- soov klienti aidata
- soov töötada meeskonnas
- uue informatsiooni kiire omandamisvõime
- huvi IT-valdkonna vastu
Ettevõte pakub
- vajalikku väljaõpet ja hilisemat igakülgset tuge
- nooruslikku ja ambitsioonikat meeskonda ning enesearendamise võimalusi
- kaasaegset töökeskkonda ja häid töövahendeid
- võimalust saada väärilist töötasu
- karjäärivõimalust rahvusvahelises ettevõttes
- võimalust töötada kodust peale katseaja edukat läbimist
Lisainfo
Tööle asumine esimesel võimalusel. Töö toimub vahetustes esmaspäevast reedeni ning vahemikus 07.00-18.00.
Kandideerimiseks palun saata oma CV või võtta ühendust telefoni teel.