• Suurepärase kliendikogemuse tagamine.
• Kliendi vajaduste selgitamine ja võimalike probleemsete olukordade lahendamine.
• Klientide nõustamine telefoni, e-kirja ja reaalajavestluse teel.
• Veebilehe ja sotsiaalmeedia haldus.
• Teenuse sujuvuse jälgimine.
• Suhtlemine teistes rahvusvahelistes äriüksustes töötavate kolleegidega klienditeenindusega seotud ülesannete lahendamisel.
• Tõlked inglise keelest soome keelde ja vastupidi (turundusmaterjalid, veebileht jm).
• Ladus suuline ja kirjalik soome ning inglise keele valdamine (kasuks tuleb rootsi või taani keele oskus).
• Suutlikkus pakkuda suurepärast kliendikogemust.
• Oskus käsitleda kaebusi ja säilitada rahu pingelistes olukordades.
• Erinevate ülesannete samaaegne haldamine, keerulistes olukordades vastutuse võtmine.
• Oskus detailidele tähelepanu pöörata.
• Meeskonnale ja lahendustele orienteeritus.
• Hea arvutikasutamise oskus.
• Motiveeriv ja konkurentsivõimeline töötasu, sealhulgas põhipalk ja tulemustasu.
• Töölevõtt Eestis registreeritud firmas, töökoht Tallinnas, Pärnu mnt. 160E asuvas kontoris, kokkuleppel ka osaline kodus töötamise võimalus.
• Rahvusvaheline töökeskkond ja kokkupuude dünaamilise ning kasvava tehnoloogia- ja logistikaettevõttega, lisaks rahvusvahelised ärireisid ja lõbusad meeskonnaüritused.
Palun sisesta siia oma küsimus. Küsimus ilmub tööpakkumisel nähtavale kohe, kui tööpakkuja on sellele vastanud. Sinu e-maili aadress jääb seejuures tööpakkumise vaatajatele varjatuks.
NB! Tegemist on avaliku päringuga. Küsimused-Vastused on nähtavad kõikidele CV Keskuse kasutajatele ja võivad olla leitavad otsingumootorite kaudu.
Lisame kirja lõppu automaatselt lingi tööpakkumisele.