Kahjujuhtumite käsitlemine ja klientide teenindamine ning sõidukite remondiprotsessi juhtimine
*eelnev kogemus autode keretööde või sellega seotud klienditeeninduse alal;
*tehnilise dokumentatsiooni lugemise ja remondiprotsessi juhtimise oskus;
*väga hea suhtlemisoskus, korrektsus, täpsus ja kohusetundlikkus;
*B-kategooria juhiload;
*väga hea eesti keele ja suhtlustasandil vene keele oskus;
*kesk- või kutseharidus
*stabiilset tööd edukas ja arenevas ettevõttes;
*kaasaegset töökeskkonda professionaalse sisseseadega autokeskuses;
*võimalust ennast arendada läbi koolituste ja igapäevatöö erinevate markidega;
*sõbralikku, töökat ja asjatundlikku meeskonda;
*igakuist sporditoetust Sport ID/STEBBY kaudu;
*töötasu alates 2000 € (bruto)
Kandideerimiseks saada oma CV aadressile sirli.peetrimagi[at]autobon.ee või kandideeri läbi CV Keskuse portaali.
Lisainfo aadressilt: martin.meri[at]autobon.ee (Martin Meri, Järelteeninduse juht).
Palun sisesta siia oma küsimus. Küsimus ilmub tööpakkumisel nähtavale kohe, kui tööpakkuja on sellele vastanud. Sinu e-maili aadress jääb seejuures tööpakkumise vaatajatele varjatuks.
NB! Tegemist on avaliku päringuga. Küsimused-Vastused on nähtavad kõikidele CV Keskuse kasutajatele ja võivad olla leitavad otsingumootorite kaudu.
Lisame kirja lõppu automaatselt lingi tööpakkumisele.