https://www.cvkeskus.ee/88749

Leidsid aegunud tööpakkumise

Vaata hoopis uusi tööpakkumisi Sinu valdkonnas!

Värsked tööpakkumised

Service Desk’ i juht

FIRMA NIMI PEIDETUD

Tööpakkumine on aegunud!

Tööpakkumise number 88749

Tööpakkumise number

88749

Töö kirjeldus

Sa vastutad oma üksuse igapäevatöö korraldamise ja arendamise eest (operatiivne juhtimine)
Sinu ülesandeks on tagada teenuse kvaliteet. Selleks pead sa välja töötama kontrollisüsteemi ja selle rakendama.
Olulise osa tööst moodustab töö oma meeskonnaga – inimeste värbamine, motiveerimine ja arendamine. Töö paremaks korraldamiseks tuleb sul analüüsida sissetulevaid päringuid ning selle analüüsi põhjal luua efektiivselt funkstioneeriv ja paindlik struktuur. Kuna töö on väga dünaamiline, siis tuleb ka struktuuri jooksvalt ajakohastada.
Teenuse kõrge kvaliteet, hästi organiseeritud töökorraldus ning motiveeritud inimesed tagavad mahtude kasvu, mis on Sinu töö üks mõõdetavatest eesmärkidest.
Ametikoht allub otse Soome.


Nõudmised kandidaadile

Oled sobiv kandidaat kui Sul on töökogemus kõnekeskusest/ServiceDeskist. Kasuks tuleb, kui oled varem kokku puutunud IT spetsiifikaga, kuid see ei ole põhitingimus.
Sa oled suurepärane suhtleja, kes suudab olla nii paindlik kui vajadusel kehtestav. Vajalik on kliendile orienteeritus – Sa pead mõistma kliendi ootusi ning pakkuma parimaid lahendusi sellest aspektist lähtuvalt.
Sinu töös on vajalik väga hea inglise keele oskus, kasuks tuleb soome keele oskus.
Sa suudad organiseerida nii protsesse kui inimesi, oled ühtaegu hea administraator kui innukas ja loov arendaja.


Ettevõte pakub

Siemens pakub Sulle eneseteostust kiiresti arenevas rahvusvahelises ja selgelt kasvufaasis olevas valdkonnas ja ettevõttes ning tulemustest sõltuvat korralikku töötasu.



Asukoht:
Tallinn, Harjumaa
Töö tüüp:
täistööaeg
Kuulutus aegub:
11. jaanuar 2007
Kuulutus sisestati:
15. detsember 2006

FIRMA NIMI PEIDETUD

Alustati kõnekeskusena, millest tänaseks on saanud kõnede vastuvõtmisele lisaks ka probleemide lahendaja ehk full service provider. Helpdeski teenust pakutakse suurtele kontsernidele üle maailma, kes on oma IT helpdeski outsourcinud.
Service Deskiga alustati 1,5 aastat tagasi, täna on üksuses tööl 15 töötajat, 2007.a. plaanitakse kasvu kuni 30 töötajani. Üksus kuulub administratiivselt Eesti IT üksuse alla, kuid otsejuhtimine toimub Soomest. Teemad, millega kliendid tavapäraselt pöörduvad, on erinevad IT valdkonna probleemid alates riistvarast kuni keeruliste tarkvara lahendusteni. Lihtsamatele küsimustele saab vastata meilitsi, keerulisemate puhul tegeleb probleemidega vastav kompetentsikeskus.
Lisainfo ettevõtte kohta Internetis: www.siemens.ee