
Sekretär
Töö kirjeldus
Sekretäri peamisteks tööülesanneteks on telefonile vastamine, töö postiga, juhi ajakava pidamine, töö dokumentatsiooniga, külaliste vastuvõtuga seotud ülesanded, lähetustega seonduv asjaajamine, koosolekute ja kohtumiste ettevalmistamine, juhtkonna assisteerimine, kontoritarvete olemasolu jälgimine.
Ootused kandidaadile
* sekretäritöö eriharidus
* töökogemus vähemalt 2 aastat
* heal tasemel arvutioskus (Word, Excel, Internet)
* inglise keele oskus kõnes ja kirjas
* väga hea suuline vene keele oskus
* soome keel oskus suhtlustasandil
* hea organiseerimis- ja kiire reageerimisvõime
Ettevõte pakub
* kaasaegset töökeskkonda
* konkurentsivõimelist töötasu
Lisainfo
CV koos motivatsioonikirjaga saata 6. juuniks e-posti aadressile elukindlustus@seesam.ee märksõnaga "sekretär".