
Sekretär
Töö kirjeldus
Sekretäri peamisteks tööülesanneteks on telefonile vastamine, töö postiga, juhi ajakava pidamine, töö dokumentatsiooniga, külaliste vastuvõtuga seotud ülesanded, lähetustega seonduv asjaajamine, kontoriruumi ja nõupidamiste ruumi korrashoiu tagamine, koosolekute toimumiseks vajalike materjalide ja vahendite ettevalmistamine.
Ootused kandidaadile
* sekretäritöö eriharidus
* töökogemus vähemalt 2 aastat
* heal tasemel arvutioskus (Word, Excel, Internet)
* inglise keel kõnes ja kirjas
* vene ja soome keel suhtlustasandil
Ettevõte pakub
* kaasaegset töökeskkonda
* konkurentsivõimelist töötasu
Lisainfo
CV koos motivatsioonikirjaga saata 6. juuniks e-posti aadressile elukindlustus@seesam.ee märksõnaga "sekretär".