https://www.cvkeskus.ee/45372

Leidsid aegunud tööpakkumise

Vaata hoopis uusi tööpakkumisi Sinu valdkonnas!

Värsked tööpakkumised
Tööpakkumise number #45372

Sekretär

CVKeskus.ee klient
Tallinn, Harjumaa
Tööpakkumine on aegunud!

Töö kirjeldus

Otsime oma meeskonda positiivset ja särasilmset sekretäri, kelle peamised tööülesanded on:

  • Dokumendihalduse korraldamine
  • Telefonikõnede, teadete, fakside vastuvõtt ja edastamine
  • Sise- ja välisklientide operatiivne ja asjatundlik teenindamine
  • Koosolekute protokollimine


Nõudmised kandidaadile

Sobiv kandidaat on positiivse ellusuhtumisega nutikas inimene, kellel on:

  • Vähemalt keskharidus
  • Väga hea eesti ja inglise keele oskus kõnes ja kirjas
  • Hea vene keele oskus kõnes
  • initsiatiivikus, õppimisvõime.


Ettevõte pakub

  • Töökohta arenevas ettevõttes
  • Konkurentsivõimelist töötasu
  • Vahvat seltskonda


Lisainfo

Elulookirjeldus (CV) ja palgasoov palume saata e-posti aadressil info@salestar.ee, faksil 6135 730 või aadressil Kalmistu tee 26, 11216, Tallinn.


Tööpakkumise number
#45372

Asukoht:
Tallinn, Harjumaa
Töö tüüp:
täistööaeg
Lisainfo:
palgatöötaja
Kuulutus aegub:
26. mai 2005
Kuulutus sisestati:
14. mai 2005

CVKeskus.ee klient

AS Sales-Star on 2002 aastal asutatud müügi- ja turundusettevõte, kelle koostööpartnerite hulka kuuluvad muuhulgas Procter & Gamble, Nestle Purina Petcare, Kraft Foods, Kelloggs, Cido, Fratelli jt. Meie kaudu jõuavad tarbijateni sellised kaubamärgid nagu Ariel, Pampers, Pantene, Herbal Essence, Head&Shoulders, Marabou, Gevalia, Friskies, Darling jpt. Meie missioon on olla oma koostööpartenrite ja klientide vajadustele orienteeritud pikaajaline koostööpartner Eesti kaubandusturul.

Vaata rohkem

You are applying to:
Sekretär
Employer is asking you to finalize your application on an external website. Please carefully follow further instructions. We hope you get the job!
Employer is asking you to finalize your application on an external website. Please carefully follow further instructions. We hope you get the job!