
Sinu ülesandeks on olla esmane kontaktisik meie klientidele ja külalistele, nii telefonis kui kontoris. Ootame, et võtad enda kanda kontorisisese asjaajamise, kirjavahetuse, reisikorralduse ja töökeskkonna kujundamise. Sa oled abiks juhatajale koosolekute protokollimisel ja otsuste täitmise jälgimisel ning võtad enda peale sisemise infoliikumise korraldamise.
Me ootame Sinult väga head inglise keele oskust ja valmidust inglise keeles suhelda ja kirjutada. Oluline on ka see, et oleksid sekretäritööd õppinud ja see oleks töö, mida Sa tõesti tahad teha.
Initsiatiivikale ja sõbralikule töötajale pakume omalt poolt vastutulelikku ja toetavat meeskonda, kaasaegset ja mugavat töökeskkonda.
Otsime sekretäri olemasoleva töötaja lapsehoolduspuhkuse ajaks.
Proekspert AS on 1993 a rajatud tarkvaraarendusfirma, kus töötab hetkel ca 75 andekat inimest. Meie klientideks on rahvusvahelised tehnoloogiaettevõtted ning kohalikud pangad ja telekommunikatsiooniettevõtted. Muu hulgas valmistame tarkvara seadmetele, mis loevad biomeetrilisi passe ning toodame lahendusi, mis toovad päikeseenergia igapäevasesse kasutusse.
Viimasest firmasisesest rahulolu-uuringust selgus, et meie töötajad on uhked Proeksperdis töötamise üle. Neile meeldib, et äri on üles ehitatud vastastikusele usaldusele ja juhtimine põhineb eetilistel printsiipidel. Oma otseseid ülemusi hinnatakse tugevaiks eeskätt professionaalsete oskuste poolest ja koostööd peetakse arvamuste vabaduse ja rohkete sotsialiseerumisvõimaluste pärast väga heaks. Igapäevase töö puhul ollakse rahul meie füüsilise töökeskkonnaga ja inimestel on kindlustunne töö säilimise osas.