
Sekretär
Töö kirjeldus
Klientide ja külaliste vastuvõtt büroos
Jooksev asjaajamine, sealhulgas:
Infoliikumise korraldamine (tavapost, e-mail, siseinfo, faks)
Dokumentide tõlkimine eesti-vene; vene-eesti.
Firma siseblanketide ja šabloonide loomine ja korrekteerimine
Reklaamkuulutuste kogumine ja saatmine
Notariaalaja haldamine (broneerimine, jagamine), sealhulgas ka notariaaltehingute dokumentide saatmine ja edastamine notaribüroosse.
Ajalehtede ja kontoritarvete ostmine
Büroo korrashoiu ja kontoritehnika kontroll (ka printerite toonorite tellimine, printeritesse ja koopiamasinasse paberi laadimine), lilled.
Ühekordsed tööülesanded, pidude organiseerimine.
Ootused kandidaadile
Väga hea eesti ja vene keele oskus kõnes ja kirjas
Soovitavalt eelnev töökogemus sekretäri või assistendina
Distsiplineeritus, tähelepanelik, täpsus ja korrektsus, kiire õppimisvõime
Kontori- ja sidetehnika kasutamise oskus
Arvuti kasutamise oskus kontoritarkvara valdamise tasemel
Ettevõte pakub
konkurentsivõimelist töötasu
meeldivat ja sõbralikku kollektiivi
stabiilset töösuhet
tööd põhikohaga
töökohta kaasaegses büroos
arenguvõimalust