Töö kirjeldus
Sekretäri töö eesmärgiks on ettevõtte klienditeeninduse ja bürootöö sujuvuse tagamine. Tööülesannete hulka kuuluvad:
dokumentide haldamine
infovahetuse korraldamine
kolleegide abistamine dokumendi- ja arhiivihaldusega seotud küsimustes
klientide ja külaliste vastuvõtt ning teenindamine
andmebaaside haldamine
presentatsioonide koostamine
tõlketööd
kolleegide assisteerimine vastavalt vajadusele
Ootused kandidaadile
Sobiv kandidaat
omab sekretäri või assistendi töökogemust (vähemalt 3 aastat)
on hea suhtleja, töökas ja korrektne
valdab eesti keelt kõrgtasemel nii kõnes kui kirjas
oskab hästi rääkida ja kirjutada saksa ja/või inglise keeles
saab hakkama vene keelega suhtlustasandil
on vilunud arvutikasutaja (MS Office) ja ka muude büroomasinatega “sina-peal”