https://www.cvkeskus.ee/66583

Leidsid aegunud tööpakkumise

Vaata hoopis uusi tööpakkumisi Sinu valdkonnas!

Värsked tööpakkumised
Tööpakkumise number #66583

Sekretär

CVKeskus.ee klient
Tallinn, Harjumaa
Tööpakkumine on aegunud!

Töö kirjeldus

dokumendihaldus
telefonile vastamine ja kõnede suunamine
töö postiga
kontoritehnika korrashoiu jälgimine
kontori ja nõupidamiste ruumi korrashoiu tagamine, koosolekute toimumiseks vajalike vahendite ning materjalide ettevalmistamine
kontoritarvete tellimine
külaliste vastuvõtuga seonduvad ülesanded
komandeeringutega seonduv asjaajamine
ajakirjanduse tellimine
kontori tööajatabeli koostamine


Nõudmised kandidaadile

sekretäritöö kogemus
väga hea arvutikasutamise oskus (MS Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
vene ja inglise keele oskus kesktasemel
väga hea suhtlemisoskus
avatus ja positiivsus
iseseisvus, aktiivsus ja initsiatiivikus
vastutustunne
täpsus ja korrektsus


Ettevõte pakub

arenemisvõimalust Eesti suurimas telekommunikatsiooni ettevõttes, huvitavat ja pingelist tööd, väljakutseid oma teadmiste ja oskuste pidevaks täiustamiseks meeskonnapoolse toetuse ja täiendkoolituse läbi.


Tööpakkumise number
#66583

Asukoht:
Tallinn, Harjumaa
Töö tüüp:
täistööaeg
Lisainfo:
palgatöötaja
Kuulutus aegub:
16. mai 2006
Kuulutus sisestati:
8. mai 2006

CVKeskus.ee klient

Elion Esindus AS on ettevõte, mis haldab üle Eesti paiknevaid Elioni esindusi. Oleme Eesti suurima telekommunikatsiooni- ja IT- ettevõtte Elion Ettevõtted ASi tütarettevõte. Meie eesmärgiks on pakkuda parimat klienditeenindust ning uuenduslikke lahendusi kodu- ja ärikommunikatsiooni valdkonnas. Oma igapäevatöös väärtustame me kaasaegsust, eestimaisust, kliendikesksust ja usaldusväärsust

Vaata rohkem

You are applying to:
Sekretär
Employer is asking you to finalize your application on an external website. Please carefully follow further instructions. We hope you get the job!
Employer is asking you to finalize your application on an external website. Please carefully follow further instructions. We hope you get the job!