2023-08-23 14:48:55

Sekretär-personalitöötaja (asendaja lapsehoolduspuhkuse ajaks)

CVKeskus.ee klient

Töö kirjeldus

  • Personalitöö korraldamine
  • Arvete koostamine ja väljastamine
  • Arhiivi korrashoidmine
  • Igapäevase asjaajamise korraldamine - dokumentide vormistamine, sissetuleva ja väljamineva posti registreerimine, dokumendiringluse korraldamine
  • Telefonikõnede vastuvõtmine ja saabunud informatsiooni edastamine
  • Kaastöötajate assisteerimine
  • Kontori heakorra tagamine
  • Ootused kandidaadile

  • Erialane haridus
  • Töökogemus sekretärina vähemalt 3 aastat
  • Asjaajamis- ja arhiveerimisnõudmiste tundmine
  • Baasteadmised personalitööst
  • Tööks vajalike arvutiprogrammide (MS Office) kasutamise oskus ning tahet omandada kasutusel olevat arvutiprogrammi
  • Väga head eesti keele valdamist kõnes ja kirjas, vene ja inglise keele oskust suhtlustasandil
  • Korrektsust, täpsust ja kohusetunnet tööülesannete täitmisel
  • Ettevõte pakub

  • Mitmekülgset ja huvitavat tööd
  • Meeldivat ja stabiilset töökeskkonda
  • Lisainfo

  • Tööaeg: 8.15 - 17.00
  • Tööd pakume lapsehoolduspuhkusel oleva sekretäri asendamiseks