
- kontori sujuva töö ja infovahetuse tagamine (telefon, e-mail, post, siseinfo);
- dokumentatsiooni ja kirjavahetuse haldamine;
- müügiosakonnale ja juhtkonnale vajalike dokumentide, materjalide ja aruannete valmistamine
- koosolekute ja muude kohtumiste ettevalmistamine;
- külaliste vastuvõtuga seonduvad ülesanded;
- majanduskaupade ja bürootarvete vajaduse väljaselgitamine, tellimine ja nende üle arvestuse pidamine;
- meeskonna abistamine erinevates jooksvates küsimustes;
- kontori üldise korrasoleku eest vastutamine;
- koolituste ning muude ürituste organiseerimisele kaasaaitamine;
- müügisekretäride assisteerimine sh.tellimuste vastuvõtmine, arvete koostamine
- aruannete koostamine
- reklaampakkide saatmise organiseerimine ja aruandlus
- eesti keele oskus kõrgtasemel, vene ja inglise keele oskus heal tasemel;
- arvuti kasutamise oskus (Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Mac);
- hea suhtlemis- ja eneseväljendusoskus;
- täpsus ja korrektsus;
- sõbralikkus ja positiivne ellusuhtumine;
- ausus ja kohusetundlikkus;
- 8h päevas vastutusrikast tööd;
- professionaalset, toetavat ja toredat meeskonda;
- konkurentsivõimelist töötasu;