Töö kirjeldus
Tööülesanneteks on pakkuda meie Tartu esinduses kõrgetasemelist klienditeenindust, sh klientide vastuvõtt ja suunamine vastava teenindaja poole, telefonikõnedele ja e-mailidele vastamine, dokumentide vormistamine, kassaoperatsioonide teostamine ning muud assisteerivad tööd.
Ootused kandidaadile
- vähemalt kesk- või keskeriharidus
- eelnev töökogemus klienditeenindajana või sekretärina
- eesti keele ladus valdamine ja vene ning inglise keele oskus suhtlustasandil
- arvuti kasutamise oskus heal tasemel (MS Office)
- väga hea suhtlemisoskus ning meeskonnatööle orienteeritus
- eelnev töökogemus klienditeenindajana või sekretärina
- eesti keele ladus valdamine ja vene ning inglise keele oskus suhtlustasandil
- arvuti kasutamise oskus heal tasemel (MS Office)
- väga hea suhtlemisoskus ning meeskonnatööle orienteeritus
Ettevõte pakub
- võimalust anda oma panus Baltikumi ühe suurima autoettevõtte meeskonnas
- toredat kollektiivi
- stabiilset töötasu
- toredat kollektiivi
- stabiilset töötasu
Lisainfo
Tööaeg E-R kl 8-17.