
- ettevõtte asjaajamise ja dokumendihalduse korraldamine,
- infoliikumise korraldamine (telefon, e-mail, post, intranet),
- klientide ja külaliste vastuvõtu korraldamine,
- koosolekute ettevalmistamine,
- kontori büroo- ja majapidamistarvetega varustamine,
- arvete haldamine ja müügiandmete sisestamine andmebaasidesse,
- ettevõtte juhtkonna assisteerimine ja koostöö teiste tugifunktsioonidega.
- eelnev töökogemus sekretärina,
- soovitavalt erialane haridus või täiendkoolitus,
- lojaalsus, usaldusväärsus ja hea meeskonnatöö oskus,
- kiirus, täpsus ja korrektsus asjaajamises,
- eesti keele oskus kõnes ja kirjas, kasuks tuleb vene ja inglise keele oskus.
- huvitavat, suhtlemisrikast ja väljakutseid pakkuvat tööd,
- ettevõttesiseid arenguvõimalusi ja sõbralikku meeskonda,
- konkurentsivõimelist palka,
- sporditoetust, koolitusi ja teisi ettevõttesiseseid soodustusi.
NB! kandideerimiseks palume lisada ka motivatsioonikirja.
Abc Supermarkets on eesti kapitalil põhinev ettevõte, mis opereerib kaupluseid Comarket ja Solaris Toidupood. Meie missiooniks on tekitada klientides positiivseid emotsioone ja olla neile lähedal. Peame tähtsaks oma klientide soove, sõbralikku ja kiiret teenindust, kaubavaliku värskust ning uudset lähenemist.