- üldine asjaajamine - telefonikõnedele ja kirjalikele päringutele vastamine oma pädevuse piires, asutusesisene dokumendihaldus, tõendite ja teatiste väljastamine, esitluste kujundamine, koosolekute ettevalmistamine, vajadusel protokollimine, külaliste vastuvõtmine, kontoritarvete olemasolu tagamine ning kliiniku postisaadetiste edastamine/saatmine, töötajate abistamine igapäevastes jooksvates küsimustes
- kesk- või kutsekõrgharidus
- sekretäritöö kogemus, kasuks tuleb eelnev meditsiiniasutuses töötamise kogemus
- korrektne, täpne, kohusetundlik, aus, konfidentsiaalne, lojaalne, hea pingetaluvusega, abivalmis
- sooviga aidata nii kliente kui kolleege lahendamaks erineva iseloomuga küsimusi
- eesti keele oskus kõrgtasemel, vene ja inglise keele oskus suhtlustasemel
- hea arvuti kasutamise oskus (Word, Excel, Powerpoint, Outlook)
Kui Sa tunned, et see ametikoht ja ülesanded sobivad Sulle, siis pakume sõbralikku töökeskkonda, lisapuhkust, täistööaega, erialase enesetäiendamise võimalusi, tööaega E-R, 8-16.30, sh lõuna 30 min
Kandideerimisel saata/esitada ka kaaskiri aadressile: estike.magi(at)keskhaigla.ee
Tööle asumise aeg: juuni 2022
Palun sisesta siia oma küsimus. Küsimus ilmub tööpakkumisel nähtavale kohe, kui tööpakkuja on sellele vastanud. Sinu e-maili aadress jääb seejuures tööpakkumise vaatajatele varjatuks.
NB! Tegemist on avaliku päringuga. Küsimused-Vastused on nähtavad kõikidele CV Keskuse kasutajatele ja võivad olla leitavad otsingumootorite kaudu.
Lisame kirja lõppu automaatselt lingi tööpakkumisele.