https://www.cvkeskus.ee/21843

Leidsid aegunud tööpakkumise

Vaata hoopis uusi tööpakkumisi Sinu valdkonnas!

Värsked tööpakkumised
Tööpakkumise number #21843

Sekretär - Back-Office spetsialisti

CVKeskus.ee klient
Tallinn, Harjumaa
Tööpakkumine on aegunud!

Töö kirjeldus

kelle tööülesanneteks kindlustusmaakleri tugifunktsioonide täitmine (logistika, kindlustuslepingute komplekteerimine ja koostamine), klienditugi ja samuti sekretäri tööd.


Nõudmised kandidaadile

  • heal tasemel arvuti kasutamise oskus (Internet, Email, Word, Excel)
  • teadmised sekretäritööst (dokumentide koostamise ja haldamise oskus)
  • väga hea suhtlemisoskus
  • võime vajadusel töötada väga suure töökoormuse all
  • korrektsus
  • kiire õppimis- ja arenemisvõime


Ettevõte pakub

  • väljaõpet, toetavad meeskonda ning suurepäraseid arenguvõimalusi.
  • kaasaegset töökeskkonda
  • Brutopalk 5 500 – 7 500 krooni.


Lisainfo

Lisainfo 66 57 040 või risto@e-kindlustus.ee


Tööpakkumise number
#21843

Asukoht:
Tallinn, Harjumaa
Töö tüüp:
täistööaeg
Lisainfo:
palgatöötaja
Brutopalk: 5500 - 7500 €/kuus
Kuulutus aegub:
06 juuni 2003
Kuulutus sisestati:
26 mai 2003

CVKeskus.ee klient

AS E-Kindlustus Kindlustusmaakler, mille suuromanikud on Eesti Ühispank ja Eesti Telefon, on väga kiiresti arenev litsentseeritud kindlustusmaakler, mis tegutseb alates 2000. aasta algusest. E-Kindlustuse ainulaadne Internetipõhine maakleri töökeskkond võimaldab saavutada kõrgeid töötulemusi erinevate kindlustustoodete võrdlemise, tutvustamise ning efektiivse klienditeeninduse kaudu, tagades sellega nii meie klientide kui töötajate rahulolu ning luues eeldused personali kiireks ja professionaalseks arenguks.

Vaata rohkem

You are applying to:
Sekretär - Back-Office spetsialisti
Employer is asking you to finalize your application on an external website. Please carefully follow further instructions. We hope you get the job!
Employer is asking you to finalize your application on an external website. Please carefully follow further instructions. We hope you get the job!