2023-08-23 14:48:55

Sekretär-assistent

CVKeskus.ee klient

Töö kirjeldus

Sekretär-assistendi peamised tööülesanded on ettevõtte asjaajamise ja dokumendihalduse ning infoliikumise korraldamine (telefon, e-mail, kalender, post), kolleegide assisteerimine, klientide vastuvõtt ning kohtumiste ettevalmistamine, büroo tõrgeteta toimimise tagamine koostöös administratiivtiimiga, raamatupidaja assisteerimine sh ettevõtte müügiarvete ja kliendiaruannete koostamine ja saatmine, ürituste korraldamine, jms.

Ootused kandidaadile

- Sul on eelnev erialane töökogemus
- Sa valdad eesti keelt kõrgtasemel nii kõnes kui kirjas
- Sul on väga hea saksa ja hea inglise keele oskus nii kõnes kui kirjas
- Sul on väga hea arvuti kasutamise oskus (MS Office)
- Sa oled rõõmsameelne ja positiivne ning ei karda iseseisvat tööd
- Sul on hea pingetaluvus

Ettevõte pakub

- rõõmsaid ja toetavaid kolleege
- erinevaid soodustusi, ühisüritusi ja meelespidamisi meie poolt sh sporditoetust
- koolitusvõimalusi sh keelekoolitust

Pakume tähtajalist töölepingut lapsehoolduspuhkusele jääva töötaja asendamiseks.