Töö kirjeldus
• Ettevõtte büroo tegevuste koordineerimine (asjaajamise korraldamine, dokumendihaldus, kolleegide assisteerimine)
• Üldtelefonile vastamine, kõnede suunamine, teadete vastuvõtmine ja edastamine (e-post), posti liikumise korraldamine
• Külaliste vastuvõtmine ja teenindamine
• Kontoritarvete tellimine ja kontori üldine korrashoid
• Firmasiseste ürituste organiseerimine
Ootused kandidaadile
• Vähemalt kesk-või keskeriharidus • Eesti keele oskus kõrgtasemel • Inglise keele ja vene keele oskus suhtlustasandil • Arvutikasutamise oskus (word, excel, dwg jne) • Rõõmsameelsus ja aktiivsus, abivalmidus • Korrektsus ja kohusetundlikkus Kasuks tuleb: Eelnev töökogemus sekretär-assistendina
Ettevõte pakub
- Toetavat ja toredat meeskonda
- Stabiilset tööd