Töö kirjeldus
Koduekstra OÜ sekretär-assistent hoolitseb selle eest, et ettevõtte töö kulgeks sujuvalt ja vajalikud töövahendid oleksid olemas. Sekretär-assistendi töökohustuste hulka kuulub:
- kommunikatsiooni korraldamine ja külaliste vastuvõtmine
- kontori ja kaupluste igapäevaseks tööks vajalike töövahendite tellimine ja haldamine
- koostööpartnerite ja ametiasutustega suhtlemine ja koostöö
- dokumentide- ja lepingute haldus
- pakendiarvestuse ja kaupluste ning kontori vahelise kaubaliikumise korraldamine
- nõupidamiste ja ärireiside korraldamine (sh piletite ja majutuste broneerimine), protokollimine
- aruandlus ja assisteerivad tegevused kliendilehe valmimisel
- igapäevased toimingud ja jooksvad tegevused, mis on vajalikud kontori töös
Ootused kandidaadile
Omadused ja oskused, mida ootame sobivalt kandidaadilt:
- hea meeskonnatööoskus
- hea pingetaluvus
- täpsus ja kiirus ning oskus pidada kinni tähtaegadest
- analüütiline ja loogiline mõtlemine ning probleemide lahendamise oskus
- hea arvutikasutamise oskus (sh excel)
Ettevõte pakub
Omaltpoolt pakume:
- igakülgset abi ja toetust sisseelamisel ja uute vajalike oskuste omandamisel
- toredaid ja abivalmis töökaaslasi
- stabiilset töösuhet
- ettevõttesiseseid soodustusi
- kaasaegseid töötingimusi