2023-08-23 14:48:55

Sekretär-asjaajaja

CVKeskus.ee klient

Töö kirjeldus

Dokumendihalduse korraldamine (õpilaste arvestuse pidamine, lepingute vormistamine, registreerimine ja allkirjastamiseks edastamine, õpilaspiletite vormistamine, õpilasraamatute pidamine, õpilastega seotud käskkirjade vormistamine, registreerimine ja allkirjastamiseks edastamine jne).
Kirjavahetuse ja infoliikumise korraldamine.
Personaliarvestuse ja dokumentatsiooni koostamine, vormistamine ja haldamine.
Õpikute ja ilukirjandusfondi RIKSimine ja laenutamine.
Õppekirjanduse ja perioodika tellimine.
Dokumentide jooksev arhiveerimine, arhivaalide korrastamine ning pideva arvestuse pidamine.

Ootused kandidaadile

Erialane haridus ja/ või varasem töökogemus sarnasel ametikohal.
Väga hea suhtlemis- ja eneseväljendusoskus nii kõnes kui kirjas.
Algatus-, analüüsi- ja organiseerimisvõime.
Iseseisvus, täpsus ja kohusetundlikkus.
Väga hea arvuti kasutamise oskus nii Google lahenduste kui Microsofti kontoritarkvara osas.

Ettevõte pakub

Sõbralik ja toetav meeskond.
Soodne asukoht südalinna hariduskvartalis.
Puhkus 35 päeva (juuli ja augusti algus).
Tööle asumine alates 27. jaanuarist 2020.