2023-08-23 14:48:55

Sekretär-asjaajaja (lapsehoolduspuhkusele mineva töötaja asendamiseks)

CVKeskus.ee klient

Töö kirjeldus

• ettevõtte juhtide ja raamatupidaja assisteerimine igapäevatöös;
• dokumentide sisestamine, koostamine, dokumentide arhiveerimine;
• ettevõtte juhtide ja raamatupidaja assisteerimine igapäevatöös;
• sissetulevate ja väljaminevate kirjade koostamine ja haldamine;
• koosolekute ettevalmistamine ja protokollimine;
• ühisürituste organiseerimisel osalemine;
• kontoritarvete ja kulumaterjalidega varustamine:
• kontori ruumide korrashoid, koristamine.

Ootused kandidaadile

• Kontoritarkvara kasutamise oskus (MS Office)
• Kohusetundlikkus, vastutustundlikkus, iseseisvus, täpsus
• Hea suhtlemisoskus nii kirjas, kui kõnes
• Hea eesti keele oskus

Lisaväärtusi annavad: inglise ja vene keelte oskused, eelnev töökogemus või haridus sarnasel erialal/ ametikohal, laoprogrammidega töötamise kogemus

Ettevõte pakub

Huvitavat tööd kasvavas ettevõttes
Sõbralikku kollektiivi
Konkurentsivõimelist palka
Päevane tööaeg: 09.00-13.00