
Töö kirjeldus
- Haldad SAP Contact Center baasil ehitatud kontaktikeskusi.
- Pakud tehnilist tuge tööjaamadele, kus meie rakendused kasutusel on.
- Testid, optimeerid ning dokumenteerid järjepidevalt teostatud lahendusi.
Ootused kandidaadile
- Tahad asju hästi teha, oled põhjalik ja ei rahuldu pooliku tulemusega.
- Oled võimeline süvitsi tundma õppima ühte kindlat baastarkvara.
- Soovid mõista klientide küsimuste taga peituvaid tegelikke vajadusi.
- Sulle meeldib töötada väikeses, toetavas ja paindlikus meeskonnas.
- Suhtled vabalt eesti ja inglise keeles nii kõnes kui kirjas.
Ettevõte pakub
- Vaimu teritavat tööd ja inspireerivaid kolleege
- Tööks vajalikke koolitusi ning ka tuge kogemustega kolleegidelt
- Perekeskset sisekliimat ja paindlikke töötingimusi
- Konkurentsivõimelist palka
- Suviseid ja talviseid ühiseid üritusi
- Individuaalset lähenemist