Töö kirjeldus
Ametikoha eesmärgiks on perekonnaseisualaste õigusaktide ja juhendmaterjalide koostamisel osalemine, perekonnaseisuasutuste juhendamine toimingute läbiviimisel, dokumentide koostamisel ja väljastamisel ning perekonnaseisutoimingutega seonduva valdkonna arendamine.
- perekonnaseisuasutuste töö juhendamine perekonnasündmuste registreerimise ja nimeõiguse juriidilistes küsimustes;
- perekonnaseisu- ja nimealaste õigusaktide ja juhendmaterjalide koostamine;
- perekonnaseisuametnike (sh notarid, vaimulikud) koolituste korraldamine ja koolitamine;
- perekonnasündmuste registreerimise üle järelevalve teostamine;
- isikute avalduste, kaebuste ja vaiete lahendamine perekonnaseisualastes küsimustes;
- rahvusvahelises koostöös osalemine.
Ootused kandidaadile
- õigusalane kõrgharidus, soovitavalt magistrikraad;
- eesti keele oskus kõrgtasemel, inglise keele oskus kesktasemel;
- eelnev teenistuskogemus avalikus teenistuses;
- head teadmised riigi põhikorrast, avalikust haldusest;
- eelnev kokkupuude õigusloomega;
- arvutikasutamise oskus;
- oskus iseseisvalt mõelda ning analüüsi-, algatus- ja otsustusvõime;
- korrektsus, täpsus ja hea koostööoskus.
Ettevõte pakub
- huvitavat ja vastutusrikast tööd;
- võimalust ennast teostada valdkonna arendamisel;
- enesetäiendamise võimalusi;
- sõbralikku kollektiivi.
Lisainfo
- täiendav informatsioon tööalaste küsimuste kohta telefonil 612 5163 (Enel Pungas , Rahvastiku toimingute osakonna juhataja);
- kandideerimisel palume elulookirjeldusele lisada motivatsioonikiri koos palgasooviga.