
- arvete töötlemine;
- kliendiküsimuste lahendamine.
- hea rootsi keele oskus;
- teenindusvalmidus ja hea suhtlemisoskus;
- korrektsus ja lahendustele orienteeritus.
Kasuks tuleb:
- teadmised raamatupidamisest;
- inglise keele oskus;
- teiste skandinaavia keelte oskus (soome, taani, norra).
- meeldivat töökeskkonda;
- koolitusi;
- täis- või osalist tööaega töönädala sees.
Manpoweri kliendiks on Manpower Business Solutions Sweden.
Manpower Business Solutions on spetsialiseerunud firmadele IT, telekommunikatsiooni ja finantsvaldkonnas täislahenduste pakkumisele. Ettevõttel on enam kui 15-aastane kogemus kliendispetsiifiliste teeninduskeskuste rajamises, arendamises ja juhtimises.
Euroopa esindustes on töötamas ligi 3000 töötajat.
Aprillis 2008 avatakse ühe Põhjamaade regiooni suurima panga teenindamiseks Manpower Business Solutionsi teeninduskeskus.